VOP - Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky poskytovania služieb na internetovom portáli: www.okquality.sk

OK Quality, s.r.o. so sídlom Ďurková 1170/19, 949 01 Nitra, IČO: 54628211 , DIČ: 2121752457 zapísaná v Obchodnom registri: Okresný súd v Nitre, odd.: Sro, vložka č.: 57580/N  (ďalej ako “poskytovateľ”) vydáva s účinnosťou od 1.6.2022 nasledovné Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len VOP):

I. Všeobecné ustanovenia

Tieto obchodné podmienky vymedzujú základné podmienky pre služby vykonávané poskytovateľom. V prípade, že používateľ služby nesúhlasí s ich dodržiavaním, nemôže služby na stránkach poskytovateľa používať. Podmienky a vzťahy neuvedené v týchto VOP sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.

II. Rozsah a miesto poskytovania služieb

Poskytovateľ poskytuje služby v rozsahu predmetu podnikateľského oprávnenia. Konkrétny zoznam a obsah školení poskytovateľ zverejňuje na svojej webovej stránke www.okquality.sk. Poskytovateľ poskytuje služby v mieste dohodnutom s objednávateľom v zmysle objednávky, ktorú odsúhlasil poskytovateľ.

III. Ceny služieb

Pokiaľ cena za objednanú službu nie je uvedená na stránke www.okquality.sk a poskytovateľ súhlasí s jej poskytnutím je cena služby stanovená dohodou medzi poskytovateľom a objednávateľom.

IV. Cenová ponuka, objednávka a jej vybavovanie

Poskytovateľ poskytuje objednávateľovi objednané služby za podmienok a za ceny uvedené v jeho aktuálnej ponuke. Aktuálna ponuka služieb poskytovateľa ako i cenník služieb sú zverejnené na stránke poskytovateľa. V prípade ak k uvedenej službe nie je uvedená cena je možné získať cenovú ponuku na
vyžiadanie e-mailom na adrese info@okquality.sk.

Zadaním objednávky objednávateľ súhlasí s týmito VOP, akceptuje cenu služby a záväzne objednáva predmet objednávky. Položky zahrnuté v cene služby sú uvedené v konkrétnej cenovej ponuke podľa požiadavky objednávateľa. Cenová ponuka je platná 30 dní od odoslania poskytovateľom.

Podstatné náležitosti objednávky zahŕňajú:

  • identifikáciu predmetu objednávky,
  • identifikáciu objednávateľa – firma/meno, IČO, sídlo/adresa, kontaktná osoba, telefón,
  • vymedzenie služby poskytovateľa,
  • dátum poskytovania služby,
  • miesto poskytovania služby,
  • počet účastníkov,
  • celkovú sumu objednávky v eurách,
  • spôsob platby (viď článok VI).

V. Odstúpenie objednávateľa od objednávky a storno poplatky

Všetky zmeny a prípadné storná objednaj služby zo strany objednávateľa je potrebné doručiť na e-mailovú adresu info@okquality. Objednávateľ zaslaním objednávky súhlasí s nižšie uvedenými storno poplatkami:

  • ak objednávateľ služby zmení alebo stornuje objednanú službu 10 pracovných dní a viac pred začiatkom záväzne objednanej služby, nie sú účtované žiadne storno poplatky,
  • ak objednávateľ službu zruší menej ako 10 pracovných dní pred termínom objednanej služby, sú objednávateľovi účtované storno poplatky vo výške 50 % ceny služby,
  • ak objednávateľ službu zruší menej ako 5 pracovných dní pred termínom objednanej služby, sú objednávateľovi účtované storno poplatky vo výške 75 % ceny služby,
  • ak objednávateľ službu zruší menej ako 3 pracovné dni pred termínom objednanej služby, sú objednávateľovi účtované storno poplatky vo výške 100 % ceny služby.

Uvedené storno poplatky platia aj v prípade ak nebola vystavená zálohová faktúra. Faktúra za storno služby je vystavená do 10 pracovných dní od termínu realizácie objednanej služby.

VI. Platobné podmienky

Objednávateľ je povinný zaplatiť po akceptovaní objednávky zo strany poskytovateľa 100 % z ceny akceptovanej objednávky, a to v lehote vo vystavenej preddavkovej faktúre. Zaplatením vyššie uvedenej sumy sa považuje objednávka zo strany poskytovateľa za záväzne akceptovanú.

VII. Ochrana osobných údajov

Informácie o ochrane osobných údajov nájdete na internetovej stránke www.okquality.sk v časti: GDPR – Ochrana osobných údajov.

VIII. Záverečné ustanovenia

Školenie sa uskutoční iba v prípade, ak sa na školenie prihlási dostatočný počet účastníkov. Osvedčenie o absolvovaní školenia je vystavené účastníkom po splnení podmienok ukončenia (uvedené v cenovej ponuke), po prevzatí objednávateľom odsúhlasenej prezenčnej listiny. Osvedčenia sú zasielané poštou
kontaktnej osobe objednávateľa.

Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmenu osoby – vykonávateľa poskytovanej služby, dátumu a miesta konania i na zrušenie služby v prípade vzniku nepredvídateľných udalostí alebo z organizačných dôvodov.

Autorské práva súvisiace so službami poskytovateľ sú vyhradené. Akékoľvek použitie časti, alebo celku, najmä rozmnožovanie a šírenie textov, fotografií či grafov akýmkoľvek mechanickým alebo elektronickým spôsobom bez písomného povolenia poskytovateľa je zakázané.

V Nitre dňa 1.6.2022

Ing. Jozef Porubský, PhD.